Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις
Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε!
Έχετε ερωτήσεις;
Έχουμε τις απαντήσεις!
Εδώ θα βρείτε συχνές ερωτήσεις – απαντήσεις – FAQs, που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τις υπηρεσίες μας και να επιλύσετε τυχόν απορίες που μπορεί να έχετε.
Λογαριασμός - Εγγραφή
Η Relkon Hellas εξυπηρετεί αποκλειστικά επαγγελματίες μέσω χονδρικής πώλησης. Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας εδώ καταχωρώντας τα επαγγελματικά σας στοιχεία και αυτόματα αποκτάτε 10 ημέρες προσωρινής πρόσβασης* στο eshop της Relkon Hellas.
Κατά τη διάρκεια αυτής της προσωρινής περιόδου:
- Μπορείτε να βλέπετε τις τιμές των προϊόντων
- Επωφελείστε από 15% έκπτωση
- Ενημερώνεστε για τις διαθεσιμότητες των προϊόντων
- Μπορείτε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας
* Αν δεν πραγματοποιηθεί παραγγελία εντός των 10 ημερών, η πρόσβασή σας θα απενεργοποιηθεί αυτόματα και δε θα υπάρχει δυνατότητα επανεγγραφής.
Εάν είστε ήδη εγγεγραμμένος – υφιστάμενος πελάτης μας και δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους εξής λόγους:
- Δεν έχετε ή δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης: Μπορείτε να κάντε κλικ στο “Ξέχασα τον κωδικό μου” στη σελίδα σύνδεσης ή εδώ και ακολουθήστε τις οδηγίες για να τον επαναφέρετε μέσω email.
- Ο λογαριασμός σας έχει απενεργοποιηθεί. Αν είχατε δημιουργήσει λογαριασμό και δεν πραγματοποιήσατε παραγγελία εντός των 10 ημερών, η πρόσβαση σας απενεργοποιήθηκε αυτόματα, σύμφωνα με την πολιτική χρήσης του eshop μας.
⛔ Σημείωση: Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει δυνατότητα επανεγγραφής με τα ίδια στοιχεία/Α.Φ.Μ..
Κατά την εγγραφή σας πραγματοποιείται έλεγχος των στοιχείων σας, με στόχο να διασφαλίζεται ότι εξυπηρετούμε αποκλειστικά επαγγελματίες του χώρου.
Εάν έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού και δεν έχετε λάβει απάντηση, παρακαλούμε:
- Ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας – Ενδέχεται το email επιβεβαίωσης να έχει φιλτραριστεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας.
- Δεν πληροίτε τα επαγγελματικά μας κριτήρια:
- Ο Α.Φ.Μ. σας δεν είναι επαγγελματικός
- Το αντικείμενο δραστηριότητάς σας δεν ανήκει σε συγκεκριμένους κλάδους ή δεν υπάγεται στους ΚΑΔ που εξυπηρετεί η εταιρεία μας.
- Έχει παρέλθει η προσωρινή περίοδος χωρίς παραγγελία:
Αν είχατε αποκτήσει πρόσβαση αλλά δεν πραγματοποιήσατε παραγγελία εντός 10 ημερών, ο λογαριασμός σας απενεργοποιήθηκε αυτόματα.
➤ Σημείωση: Δεν είναι δυνατή η επανεγγραφή με τα ίδια στοιχεία/Α.Φ.Μ..
Για να έχετε πρόσβαση στις τιμές των προϊόντων μας, είναι απαραίτητο να κάνετε εγγραφή στο B2B eshop της Relkon Hellas.
Αφού δημιουργήσετε το λογαριασμό σας, αποκτάτε 10 ημέρες προσωρινής πρόσβασης*, κατά την οποία μπορείτε να:
- Δείτε τις τιμές και τις διαθεσιμότητες των προϊόντων
- Επωφεληθείτε από 15% έκπτωση
- Καταχωρήσετε την παραγγελία σας
*Αν δεν πραγματοποιηθεί παραγγελία εντός των 10 ημερών, η πρόσβασή σας θα απενεργοποιηθεί αυτόματα και δε θα υπάρχει δυνατότητα επανεγγραφής.
Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας εδώ.
Εάν η προσωρινή σας πρόσβαση έχει λήξει χωρίς να έχει καταχωρηθεί παραγγελία εντός των 10 ημερών, ο λογαριασμός σας απενεργοποιείται αυτόματα.
⚠️ Δεν είναι δυνατή η επανεγγραφή με τα ίδια στοιχεία/Α.Φ.Μ.
Η εταιρεία Relkon Hellas πραγματοποιεί αποκλειστικά χονδρική πώληση σε επαγγελματίες του χώρου.
Αν ενδιαφέρεστε για συγκεκριμένα προϊόντα, παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Θα ενημερωθείτε άμεσα για τα συνεργαζόμενα καταστήματα όπου μπορείτε να προμηθευτείτε τα προϊόντα μας.
Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον!
Η Relkon Hellas εξυπηρετεί επαγγελματίες πελάτες και στο εξωτερικό, προσφέροντας χονδρική πώληση με τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας.
Αν είστε επαγγελματίας εκτός Ελλάδας και ενδιαφέρεστε για τα προϊόντα μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email: eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία παραγγελίας, τις τιμές και τις δυνατότητες αποστολής.
Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και μεταβείτε στην καρτέλα «Στοιχεία λογαριασμού» για να τον ενημερώσετε.
Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο “Ξέχασα τον κωδικό μου” στη σελίδα σύνδεσης ή εδώ και ακολουθήστε τις οδηγίες για να τον επαναφέρετε μέσω email.
Αν είστε ήδη εγγεγραμμένος και δεν έχετε ή δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης, κάντε κλικ στο “Ξέχασα τον κωδικό μου” στη σελίδα σύνδεσης ή εδώ και ακολουθήστε τις οδηγίες για να τον επαναφέρετε μέσω email.
Αν δεν λάβετε απαντητικό email:
- Ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας, καθώς το email επιβεβαίωσης μπορεί να έχει φιλτραριστεί εκεί.
- Στείλτε μας τον Α.Φ.Μ. σας στο email: eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να ελέγξουμε το ζήτημα σας.
Για να ενημερώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, στείλτε μας τα νέα στοιχεία στο email: eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας, αναφέροντας τον Α.Φ.Μ. και την Επωνυμία της επιχείρησής σας.
Σε περίπτωση που έχετε αλλάξει και την Επωνυμία και τον ΑΦΜ, θα χρειαστεί να κάνετε εκ νέου εγγραφή εδώ.
Αγορές από την Relkon
Όσο περιηγείστε στο eshop μας, μπορείτε να πατήσετε «Προσθήκη στο καλάθι» κάτω από το κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει. Μόλις ολοκληρώσετε πηγαίνετε στο εικονίδιο 🛒 . Από εκεί, πατάτε « Ολοκλήρωση Παραγγελίας», στη συνέχεια επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και στο τέλος πατάτε «Αποστολή Παραγγελίας». Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας με τα στοιχεία σας στο email: eshop@relkon.gr.
Η διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων μας ενημερώνεται συνεχώς, σε άμεση διασύνδεση με τις αποθήκες μας. Κάτω από κάθε προϊόν υπάρχει η ένδειξη διαθεσιμότητας όπως αναφέρεται παρακάτω:
- Άμεσα Διαθέσιμο: Το προϊόν βρίσκεται στις αποθήκες μας και είναι άμεσα διαθέσιμο προς πώληση
- Διαθέσιμο από ΗΗ/ΜΜ/ΕΕ (χωρίς δυνατότητα προσθήκης στο καλάθι): Το προϊον αναμένεται να είναι διαθέσιμο προς πώληση από την αναγραφόμενη ημερομηνία και μόνο τότε μπορείτε να βάλετε παραγγελία.
- Διαθέσιμο από ΗΗ/ΜΜ/ΕΕ (με δυνατότητα προσθήκης στο καλάθι): Το προϊόν αναμένεται να είναι διαθέσιμο προς πώληση από την αναγραφόμενη ημερομηνία και μπορείτε να δεσμεύσετε τις ποσότητες που επιθυμείτε.
- Εξαντλήθηκε: Το προϊόν εξαντλήθηκε και δεν θα είναι διαθέσιμο στο άμεσο χρονικό διάστημα.
- Ειδική παραγγελία: Πατήστε πάνω στην εικόνα του προϊόντος για να δείτε τις προϋποθέσεις παραγγελίας.
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Πληρωμή μέσω RF Κωδικού
- Πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα
- Τραπεζική Κατάθεση
- Πληρωμή μέσω IRIS Payments
Για αναλυτικές πληροφορίες πατήστε εδώ.
- Οι παραγγελίες εντός Αττικής παραδίδονται με τα φορτηγά – ψυγεία της Relkon Hellas χωρίς χρέωση μεταφορικών
- Οι παραγγελίες εκτός Αττικής παραδίδονται στο συνεργαζόμενο πιστοποιημένο πρακτορείο την επόμενη εργάσιμη της ημέρας εξόφλησης της παραγγελίας. Τα μεταφορικά στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον παραλήπτη και όχι την Relkon Hellas.
Για αναλυτικές πληροφορίες πατήστε εδώ.
Αν επιθυμείτε να παραλάβετε με συγκεκριμένη μεταφορική, μπορείτε να αναφέρετε τα στοιχεία της στα σχόλια της παραγγελίας σας, πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωσή της.
Αν έχετε ήδη στείλει την παραγγελία, στείλτε μας το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Μπορείτε να παραλάβετε από τις αποθήκες της Relkon Hellas στο Μοσχάτο, στη διεύθυνση Θεσσαλονίκης 84, κατόπιν ραντεβού. Για να καθορίσουμε ραντεβού, στείλτε μας email στο: eshop@relkon.gr
Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με τη σύνοψη της αγοράς σας και τον κωδικό της παραγγελίας σας.
Εάν δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email, σιγουρευτείτε ότι:
- Το email στο οποίο έχετε πρόσβαση είναι το ίδιο με αυτό που είναι καταχωρημένο στο λογαριασμό σας
- Έχετε ελέγξει τον φάκελο της ανεπιθύμητης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Πράγματι έχετε καταχωρήσει την παραγγελία και τα προϊόντα δεν είναι ακόμη στο καλάθι
- Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα, η πληρωμή της έχει ολοκληρωθεί
Αν εξακολουθείτε να μην βλέπετε το επιβεβαιωτικό email, στείλτε μας το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr η μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να σας ενημερώσουμε.
Αν διατηρείτε υποκατάστημα στο οποίο επιθυμείτε να γίνει η παράδοση, μπορείτε να αναφέρετε τη διεύθυνση στα σχόλια της παραγγελίας, πριν προχωρήσετε σε ολοκλήρωση.
Αν έχετε ήδη στείλει την παραγγελία, στείλτε μας το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Για την καταχώρηση της παραγγελίας απαιτείται ελάχιστη αξία 150 ευρώ.
Αν η παραγγελία σας είναι μικρότερη, μπορείτε να μας την στείλετε στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναγράφοντας και τα επαγγελματικά σας στοιχεία, για να την προωθήσουμε σε κάποιον από τους ειδικούς συνεργάτες μας.
Παραγγελία σε Εξέλιξη
Εάν η παραγγελία σας βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και δεν έχει αποσταλεί, μπορείτε να την τροποποιήσετε. Επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα στο email: eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας, παρέχοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.
Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, δυστυχώς, δεν είναι δυνατή η τροποποίησή της ηλεκτρονικά. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να κάνετε μια νέα παραγγελία ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email: eshop@relkon.gr για περαιτέρω διευκρινήσεις.
Σε περίπτωση που η παραγγελία δεν σας έχει αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε στέλνοντας email στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Για αναλυτικές πληροφορίες πατήστε εδώ.
Κατά την τιμολόγηση, σας αποστέλλεται μήνυμα SMS/VIBER με το οποίο σας ενημερώνουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας είτε με το μεταφορικό της εταιρείας μας είτε με το πρακτορείο που εξυπηρετεί την περιοχή σας.
Σε περίπτωση που είστε χρήστης Viber, το μήνυμα θα εμφανιστεί στα Εισερχόμενα επιχειρήσεων. Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε απενεργοποιήσει τη λήψη ενημερωτικών μηνυμάτων από την Relkon Hellas.
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας, μπορείτε να στείλετε το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής “προκατάθεση” διαγράφονται αυτόματα από το σύστημά μας μετά την πάροδο 7 ημερών. Σε περίπτωση που η κατάθεση πραγματοποιηθεί μετά από αυτό το διάστημα, είναι πιθανό τα προϊόντα που είχατε παραγγείλει να μην είναι διαθέσιμα. Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να τροποποιήσουμε την παραγγελία σας.
Εξυπηρέτηση Πελατών/Άλλα
Από το myRelkon επιλέξτε “Καρτέλα Χρεωπιστώσεων“.
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, στείλτε το αίτημά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
- Η εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφαλή μεταφορά των εμπορευμάτων. Αυτά περιλαμβάνουν έλεγχο κατά την ετοιμασία της παραγγελίας, εφαρμογή ειδικών σημάνσεων στα χαρτοκιβώτια, καθώς και αποστολή μέσω πιστοποιημένης μεταφορικής εταιρείας η οποία διαθέτει θάλαμο συντήρησης.
- Κατά την παραλαβή από το πρακτορείο απαιτείται από την πλευρά σας σχολαστικός έλεγχος ότι δεν έχουν δημιουργηθεί φθορές κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αδυναμίας ελέγχου κατά την παραλαβή, σημειώστε πάνω στην φορτωτική ότι παραλαμβάνετε με επιφύλαξη.
- Ενημερώστε μας με email στο eshop@relkon.gr επισυνάπτοντας το αντίγραφο της φορτωτικής καθώς επίσης και φωτογραφίες των προϊόντων.
Η παραπάνω διαδικασία είναι απαραίτητη ώστε να μεσολαβήσουμε στη διεκδίκηση αποζημίωσής σας από τη μεταφορική.
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα, μπορείτε να στείλετε email εδώ. Το τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου της εταιρείας μας θα σας απαντήσει άμεσα.
Δε βρήκατε αυτό που ψάχνατε;
Αν δεν βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε στις Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις (FAQs), παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα που μπορεί να έχετε.