Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις

Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις

Βρείτε εύκολα την απάντηση που ψάχνετε!

ΣΥΝΔΕΣΗ / ΕΓΓΡΑΦΗ

Είμαι νέος πελάτης. Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή; Πώς μπορώ να δω τις τιμές;

Η εταιρία Relkon Hellas κάνει μόνο χονδρική πώληση σε επαγγελματίες του χώρου. Μπορείτε να κάνετε εγγραφή εδώ με τα επαγγελματικά σας στοιχεία και αυτόματα αποκτάτε πρόσβαση στο eshop της Relkon Hellas. Παρακολουθείτε τις τιμές και τις διαθεσιμότητες των προϊόντων μας και καταχωρείτε την παραγγελία σας.

Είμαι ήδη πελάτης/παλιός πελάτης. Πώς μπορώ να συνδεθώ;

Από εδώ, πληκτρολογείτε στο πεδίο «όνομα χρήστη» το email σας και στο πεδίο «password» τον κωδικό που ορίσατε κατά την εγγραφή σας.  Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον προσωπικό σας κωδικό μπορείτε να πατήσετε στο πεδίο «Επαναφορά Κωδικού». Πληκτρολογείτε στο πεδίο που εμφανίζεται το email σας και εντός 10 λεπτών σας αποστέλλεται ένα email με σχετικές οδηγίες για να προσδιορίσετε εκ νέου τον κωδικό σας.

Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τη σύνδεσή σας, μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο email: eshop@relkon.gr

Δε θυμάμαι τον κωδικό πρόσβασής μου, πώς μπορώ να τον ανακτήσω/μάθω;

Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού σας, πατήστε «Σύνδεση/Εγγραφή» και στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή «Επαναφορά Κωδικού». Στη σελίδα επαναφοράς κωδικού μπορείτε να εισάγετε το όνομα χρήστη ή τη διεύθυνση email σας και εντός 10 λεπτών θα λάβετε το σχετικό link για να ορίσετε νέο κωδικό πρόσβασης.

Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τη σύνδεσή σας, μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο email: eshop@relkon.gr

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ, ΠΛΗΡΩΜΗ, ΠΑΡΑΔΟΣΗ & ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

Όσο περιηγείστε στο eshop μας, μπορείτε να πατήσετε «Προσθήκη στο καλάθι» τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Μόλις ολοκληρώσετε πηγαίνετε στο εικονίδιο 🛒 . Από εκεί, πατάτε « Ολοκλήρωση Παραγγελίας», στη συνέχεια επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και στο τέλος πατάτε «Αποστολή Παραγγελίας». Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας με τα στοιχεία σας στο email: eshop@relkon.gr

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Οι παραγγελίες εντός Αττικής εξοφλούνται είτε στον οδηγό κατά την παράδοση, είτε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα/POS κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας στο eshop. Εναλλακτικά εδώ θα βρείτε τους λογαριασμούς, στην περίπτωση που θέλετε να προπληρώσετε την παραγγελία σας. Για τις παραγγελίες εκτός Αττικής απαιτείται η προεξόφλησή τους, είτε με τη χρήση πιστωτικής/χρεωστικής, είτε με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς της Relkon Hellas με τη χρήση του προσωπικού σας RF.

Πώς παραλαμβάνω την παραγγελία μου; Υπάρχει χρέωση μεταφορικών;

Οι παραγγελίες εντός Αττικής παραδίδονται με τα φορτηγά – ψυγεία της Relkon Hellas χωρίς χρέωση μεταφορικών για παραγγελίες συνολικής αξίας άνω των 120€. Οι παραγγελίες εκτός Αττικής παραδίδονται στο συνεργαζόμενο πιστοποιημένο πρακτορείο την επόμενη εργάσιμη της ημέρας εξόφλησης της παραγγελίας. Τα μεταφορικά στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον παραλήπτη και όχι τη Relkon Hellas.

Τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα;

Η μεγάλη πλειοψηφία των προϊόντων είναι άμεσα διαθέσιμη και ετοιμοπαράδοτη. Αν υπάρχει κάποιο προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο, τότε αυτόματα αποκτά το σήμα «Μη Διαθέσιμο» και την ημερομηνία παραλαβής του.

Πώς ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Γενικά, η Relkon Hellas παραδίδει εντός 48 ωρών είτε βρίσκεστε στην Αττική, είτε στην επαρχία. Για να δείτε αν έχει δρομολογηθεί η παραγγελία σας αρχικά, θα πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. Από εκεί, πατάτε «Ο λογαριασμός μου» και στη συνέχεια «Καρτέλα Χρεοπιστώσεων» και μπορείτε να δείτε πότε έχει χρεωθεί το τελευταίο τιμολόγιο.

Μπορώ να παραλάβω από την αποθήκη της Relkon Hellas;

Μπορείτε να παραλάβετε από την αποθήκη της Relkon Hellas στο Μοσχάτο, στη διεύθυνση Θεσσαλονίκης 84, κατόπιν ραντεβού.

Καλέστε μας στο 210 9532254 (εσωτερικό 135 ή 130) ή στείλτε μας email στο: eshop@relkon.gr

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία που καταχώρησα;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας με e mail στο: eshop@relkon.gr