FAQs

Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις

Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε!

Relkon FAQs

Έχετε ερωτήσεις;

Έχουμε τις απαντήσεις!

Εδώ θα βρείτε συχνές ερωτήσεις – – FAQs, που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τις υπηρεσίες μας και να επιλύσετε τυχόν απορίες που μπορεί να έχετε.

Επικοινωνία - Σύνδεση - Εγγραφή

Σύνδεση - Εγγραφή

Νέος πελάτης

Η εταιρεία Relkon Hellas κάνει χονδρική πώληση μόνο σε επαγγελματίες του χώρου. Μπορείτε να κάνετε εγγραφή εδώ με τα επαγγελματικά σας στοιχεία και αυτόματα αποκτάτε πρόσβαση στο eshop της Relkon Hellas. Ενημερώνεστε για τις τιμές και τις διαθεσιμότητες των προϊόντων μας και καταχωρείτε την παραγγελία σας.

Υφιστάμενος πελάτης

Αν είστε ήδη πελάτης ή είχατε κάνει εγγραφή παλαιότερα και δεν έχετε ή δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης, καταχωρήστε το email σας εδώ για να ορίσετε νέο password.

Αν δεν λάβετε απαντητικό email:

  1. Αναζητήστε το στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία
  2. Στείλτε μας τον ΑΦΜ σας μέσω στο eshop@relkon.gr ή στη φόρμα επικοινωνίας για να ελέγξουμε τι συμβαίνει και να ενεργοποιήσουμε τον λογαριασμό σας.
Ιδιώτης

Η εταιρεία Relkon Hellas κάνει μόνο χονδρική πώληση σε επαγγελματίες του χώρου.

Μπορείτε να μας στείλετε email στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας σχετικά με τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και θα σας καθοδηγήσουμε σε ένα συνεργαζόμενο κατάστημα.

Αλλαγή στοιχείων λογαριασμού

Στείλτε μας τα νέα στοιχεία σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας, αναφέροντας τον ΑΦΜ και την Επωνυμία της επιχείρησής σας.

Σε περίπτωση που έχετε αλλάξει Επωνυμία και ΑΦΜ, θα πρέπει να κάνετε νέα εγγραφή.

Μη έγκυρος Α.Φ.Μ.

Μπορεί να συμβαίνει ένα από τα παρακάτω:

  1. Ο ΑΦΜ σας δεν είναι επαγγελματικός ή δεν υπάγεται στους ΚΑΔ που εξυπηρετεί η εταιρεία μας.
  2. Είστε επαγγελματίας του εξωτερικού. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να μας στείλετε email στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας, καταχωρώντας τα πλήρη επαγγελματικά σας στοιχεία. Θα εξετάσουμε το αίτημά σας και στη συνέχεια θα σας απαντήσουμε σχετικα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

Αγορές από την Relkon

Καταχώρηση παραγγελίας

Όσο περιηγείστε στο eshop μας, μπορείτε να πατήσετε «Προσθήκη στο καλάθι» κάτω από το κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει. Μόλις ολοκληρώσετε πηγαίνετε στο εικονίδιο 🛒 . Από εκεί, πατάτε « Ολοκλήρωση Παραγγελίας», στη συνέχεια επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και στο τέλος πατάτε «Αποστολή Παραγγελίας». Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας με τα στοιχεία σας στο email: eshop@relkon.gr.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Η διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων μας ενημερώνεται συνεχώς, σε άμεση διασύνδεση με τις αποθήκες μας.  Κάτω από κάθε προϊόν υπάρχει η ένδειξη διαθεσιμότητας όπως αναφέρεται παρακάτω:

  1. Άμεσα Διαθέσιμο: Το προϊόν βρίσκεται στις αποθήκες μας και είναι άμεσα διαθέσιμο προς πώληση
  2. Διαθέσιμο από ΗΗ/ΜΜ/ΕΕ (χωρίς δυνατότητα προσθήκης στο καλάθι): Το προϊον αναμένεται να είναι διαθέσιμο προς πώληση από την αναγραφόμενη ημερομηνία και μόνο τότε μπορείτε να βάλετε παραγγελία.
  3. Διαθέσιμο από ΗΗ/ΜΜ/ΕΕ (με δυνατότητα προσθήκης στο καλάθι): Το προϊόν αναμένεται να είναι διαθέσιμο προς πώληση από την αναγραφόμενη ημερομηνία και μπορείτε να δεσμεύσετε τις ποσότητες που επιθυμείτε.
  4. Εξαντλήθηκε: Το προϊόν εξαντλήθηκε και δεν θα είναι διαθέσιμο στο άμεσο χρονικό διάστημα.
  5. Ειδική παραγγελία: Πατήστε πάνω στην εικόνα του προϊόντος για να δείτε τις προϋποθέσεις παραγγελίας.
Τρόποι πληρωμής

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Πληρωμή μέσω RF Κωδικού
  2. Πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα
  3. Τραπεζική Κατάθεση
  4. Πληρωμή με μετρητά (αντικαταβολή) αν το ποσό τιμολογίου είναι μικρότερο ή ίσο των 500€*
  5. Πληρωμή με POS*

* Οι δύο τελευταίοι τρόποι πληρωμής ισχύουν ΜΟΝΟ για παραδόσεις εντός Αττικής που πραγματοποιούνται με φορτηγά της εταιρείας μας.

Για αναλυτικές πληροφορίες πατήστε εδώ.

Παραλαβή παραγγελίας - Μεταφορικά
  1. Οι παραγγελίες εντός Αττικής παραδίδονται με τα φορτηγά – ψυγεία της Relkon Hellas χωρίς χρέωση μεταφορικών
  2. Οι παραγγελίες εκτός Αττικής παραδίδονται στο συνεργαζόμενο πιστοποιημένο πρακτορείο την επόμενη εργάσιμη της ημέρας εξόφλησης της παραγγελίας. Τα μεταφορικά στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον παραλήπτη και όχι την Relkon Hellas.

Για αναλυτικές πληροφορίες πατήστε εδώ.

Αν επιθυμείτε να παραλάβετε με συγκεκριμένη μεταφορική, μπορείτε να  αναφέρετε τα στοιχεία της  στα σχόλια της παραγγελίας σας, πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωσή της.

Αν έχετε ήδη στείλει την παραγγελία, στείλτε μας το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Παραλαβή από τις αποθήκες μας

Μπορείτε να παραλάβετε από τις αποθήκες της Relkon Hellas στο Μοσχάτο, στη διεύθυνση Θεσσαλονίκης 84, κατόπιν ραντεβού. Για να καθορίσουμε ραντεβού, στείλτε μας email στο: eshop@relkon.gr

Επιβεβαίωση παραγγελίας

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με τη σύνοψη της αγοράς σας και τον κωδικό της παραγγελίας σας.

Εάν δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email, σιγουρευτείτε  ότι:

  1. Το email στο οποίο έχετε πρόσβαση είναι το ίδιο με αυτό που είναι καταχωρημένο στο λογαριασμό σας
  2. Έχετε ελέγξει τον φάκελο της ανεπιθύμητης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  3. Πράγματι έχετε καταχωρήσει την παραγγελία και τα προϊόντα δεν είναι ακόμη στο καλάθι
  4. Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα, η πληρωμή της έχει ολοκληρωθεί

Αν εξακολουθείτε να μην βλέπετε το επιβεβαιωτικό email, στείλτε μας το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr η μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να σας ενημερώσουμε.

Διεύθυνση παράδοσης

Αν διατηρείτε υποκατάστημα στο οποίο επιθυμείτε να γίνει η παράδοση, μπορείτε να αναφέρετε τη διεύθυνση στα σχόλια της παραγγελίας, πριν προχωρήσετε σε ολοκλήρωση.

Αν έχετε ήδη στείλει την παραγγελία, στείλτε μας το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Ελάχιστη αξία παραγγελίας

Για την καταχώρηση της παραγγελίας απαιτείται ελάχιστη αξία 120 ευρώ.

Αν η παραγγελία σας είναι μικρότερη, μπορείτε να μας την στείλετε στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναγράφοντας και τα επαγγελματικά σας στοιχεία, για να την προωθήσουμε σε κάποιον από τους ειδικούς συνεργάτες μας.

Παραγγελία σε Εξέλιξη
Τροποποίηση παραγγελίας

Εφόσον δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας και επιθυμείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή, στείλε μας το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr ή  μέσω της φόρμας επικοινωνίας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Ακύρωση παραγγελίας

Σε περίπτωση που η παραγγελία δεν σας έχει αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε στέλνοντας email στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Για αναλυτικές πληροφορίες πατήστε εδώ.

Εξέλιξη παραγγελίας

Κατά την τιμολόγηση, σας αποστέλλεται  μήνυμα SMS/VIBER με το οποίο σας ενημερώνουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας είτε με το μεταφορικό της εταιρείας μας είτε με το πρακτορείο που εξυπηρετεί την περιοχή σας.

Σε περίπτωση που είστε χρήστης Viber, το μήνυμα θα εμφανιστεί στα Εισερχόμενα επιχειρήσεων. Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε απενεργοποιήσει τη λήψη ενημερωτικών μηνυμάτων από την Relkon Hellas.

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας, μπορείτε να στείλετε το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Καθυστέρηση προκατάθεσης

Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής “προκατάθεση” διαγράφονται αυτόματα από το σύστημά μας  μετά την πάροδο 7 ημερών.  Σε περίπτωση που η κατάθεση πραγματοποιηθεί μετά από αυτό το διάστημα, είναι πιθανό τα προϊόντα που είχατε παραγγείλει να μην είναι διαθέσιμα.  Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να τροποποιήσουμε την παραγγελία σας.

Εξυπηρέτηση Πελατών/Άλλα
Καρτέλα χρεωπιστώσεων

Από το myRelkon επιλέξτε Καρτέλα Χρεωπιστώσεων.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, στείλτε το αίτημά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Φθορές κατά τη μεταφορά
  1. Η εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφαλή μεταφορά των εμπορευμάτων. Αυτά περιλαμβάνουν έλεγχο κατά την ετοιμασία της παραγγελίας, εφαρμογή ειδικών σημάνσεων στα χαρτοκιβώτια, καθώς και αποστολή μέσω πιστοποιημένης μεταφορικής εταιρείας η οποία διαθέτει θάλαμο συντήρησης.
  2. Κατά την παραλαβή από το πρακτορείο απαιτείται από την πλευρά σας σχολαστικός έλεγχος ότι δεν έχουν δημιουργηθεί φθορές κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αδυναμίας ελέγχου κατά την παραλαβή, σημειώστε πάνω στην φορτωτική ότι παραλαμβάνετε με επιφύλαξη.
  3. Ενημερώστε μας με email στο eshop@relkon.gr επισυνάπτοντας το αντίγραφο της φορτωτικής καθώς επίσης και φωτογραφίες των προϊόντων.

Η παραπάνω διαδικασία είναι απαραίτητη ώστε να μεσολαβήσουμε στη διεκδίκηση αποζημίωσής σας από τη μεταφορική.

Τεχνικές προδιαγραφές προϊόντων

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα, μπορείτε να στείλετε email εδώ. Το τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου της εταιρείας μας θα σας απαντήσει άμεσα.

Συχνές ερωτήσεις FAQs

Δε βρήκατε αυτό που ψάχνατε;

Αν δεν βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε στις Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις (FAQs), παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα που μπορεί να έχετε.