FAQs

Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις

Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε!

Relkon FAQs

Έχετε ερωτήσεις;

Έχουμε τις απαντήσεις!

Εδώ θα βρείτε συχνές ερωτήσεις – απαντήσεις – FAQs, που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τις υπηρεσίες μας και να επιλύσετε τυχόν απορίες που μπορεί να έχετε.

Επικοινωνία - Σύνδεση - Εγγραφή

Λογαριασμός - Αίτημα Μέλους

Νέο μέλος

Η Relkon Hellas εξυπηρετεί αποκλειστικά επαγγελματίες μέσω χονδρικής πώλησης. Μπορείτε να κάνετε αίτηση για να γίνετε μέλος εδώ καταχωρώντας τα επαγγελματικά σας στοιχεία.

Μετά την υποβολή της αίτησης, θα πραγματοποιηθεί έλεγχος των στοιχείων σας, και αν πληροίτε τα κριτήρια, θα αποκτήσετε πρόσβαση στο e-shop της Relkon Hellas όπου:

  1. Μπορείτε να βλέπετε τις τιμές των προϊόντων
  2. Ενημερώνεστε για τις διαθεσιμότητες των προϊόντων
  3. Μπορείτε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας
Δεν μπορώ να κάνω σύνδεση

Εάν είστε ήδη μέλος – υφιστάμενος πελάτης μας και δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους εξής λόγους:

  1. Δεν έχετε ή δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης: Μπορείτε να κάνετε κλικ στο “Ξέχασα τον κωδικό μου” στη σελίδα σύνδεσης ή εδώ και να ακολουθήσετε τις οδηγίες για να τον επαναφέρετε μέσω email.
  2. Ο λογαριασμός σας έχει απενεργοποιηθεί: Από τις 18/11/2024, ορισμένοι λογαριασμοί ενδέχεται να έχουν απενεργοποιηθεί σε περίπτωση που έχει παρέλθει σημαντικό χρονικό διάστημα από την τελευταία σας παραγγελία στο www.relkon.gr.

Για να αποκτήσετε εκ νέου πρόσβαση στο e-shop μας, θα χρειαστεί να υποβάλετε νέο αίτημα για ένταξη ως μέλος. Μπορείτε να κάνετε την αίτησή σας εδώ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, θα πραγματοποιηθεί έλεγχος των στοιχείων σας και, εφόσον πληροίτε τα κριτήρια, θα σας αποδοθεί πρόσβαση στο e-shop της Relkon Hellas.

Μη αποδεκτή πρόσβαση

Μετά την υποβολή της αίτησής σας, θα πραγματοποιηθεί έλεγχος των στοιχείων σας. Εφόσον πληροίτε τα κριτήρια που θέτει η Relkon Hellas, θα αποκτήσετε πρόσβαση στο e-shop μας. Λάβετε υπόψη ότι η έγκριση βασίζεται σε συγκεκριμένα επαγγελματικά κριτήρια, και ενδέχεται η αίτησή σας να μην γίνει αποδεκτή.

Εάν έχετε υποβάλει αίτηση για να γίνετε νέο μέλος και δεν έχετε λάβει απάντηση:

  1. Ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας – Ενδέχεται το email επιβεβαίωσης να έχει φιλτραριστεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας.
  2. Δεν πληροίτε τα επαγγελματικά μας κριτήρια:
    • Ο Α.Φ.Μ. σας δεν είναι επαγγελματικός
    • Το αντικείμενο δραστηριότητάς σας δεν ανήκει σε συγκεκριμένους κλάδους ή δεν υπάγεται στους ΚΑΔ που εξυπηρετεί η εταιρεία μας.
Δεν μπορώ να δω τιμές

Για να έχετε πρόσβαση στις τιμές των προϊόντων μας, είναι απαραίτητο να είστε μέλος της Relkon Hellas.

Αφού υποβάλετε το αίτημά σας και εγκριθεί, θα αποκτήσετε πρόσβαση στις τιμές και τις διαθεσιμότητες των προϊόντων στο e-shop μας.

Μπορείτε να κάνετε αίτηση για να γίνετε μέλος εδώ.

Ιδιώτης

Η εταιρεία Relkon Hellas πραγματοποιεί αποκλειστικά χονδρική πώληση σε επαγγελματίες του χώρου.

Αν ενδιαφέρεστε για συγκεκριμένα προϊόντα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email: eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας και θα σας καθοδηγήσουμε προς ένα συνεργαζόμενο κατάστημα για να πραγματοποιήσετε την αγορά σας.

Επαγγελματίας του εξωτερικού

Η Relkon Hellas εξυπηρετεί επαγγελματίες πελάτες και στο εξωτερικό, προσφέροντας χονδρική πώληση με τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας.

Αν είστε επαγγελματίας εκτός Ελλάδας και ενδιαφέρεστε για τα προϊόντα μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email: eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία παραγγελίας, τις τιμές και τις δυνατότητες αποστολής.

Αλλαγή κωδικού

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και μεταβείτε στην καρτέλα «Στοιχεία λογαριασμού» για να τον ενημερώσετε.

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο “Ξέχασα τον κωδικό μου” στη σελίδα σύνδεσης ή εδώ και ακολουθήστε τις οδηγίες για να τον επαναφέρετε μέσω email.

Επαναφορά κωδικού

Αν είστε ήδη μέλος και δεν έχετε ή δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης, κάντε κλικ στο “Ξέχασα τον κωδικό μου” στη σελίδα σύνδεσης ή εδώ και ακολουθήστε τις οδηγίες για να τον επαναφέρετε μέσω email.

Αν δεν λάβετε απαντητικό email:

  1. Ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας, καθώς το email επιβεβαίωσης μπορεί να έχει φιλτραριστεί εκεί.
  2. Στείλτε μας τον Α.Φ.Μ. σας στο email: eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να ελέγξουμε το ζήτημα σας.
Αλλαγή των στοιχείων σας

Για να ενημερώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, στείλτε μας τα νέα στοιχεία στο email: eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας, αναφέροντας τον Α.Φ.Μ. και την Επωνυμία της επιχείρησής σας.

Σε περίπτωση που έχετε αλλάξει και την Επωνυμία και τον ΑΦΜ, θα χρειαστεί να κάνετε εκ νέου αίτημα για να γίνετε νέο μέλος εδώ.

Αγορές από την Relkon

Καταχώρηση παραγγελίας

Όσο περιηγείστε στο eshop μας, μπορείτε να πατήσετε «Προσθήκη στο καλάθι» κάτω από το κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει. Μόλις ολοκληρώσετε πηγαίνετε στο εικονίδιο 🛒 . Από εκεί, πατάτε « Ολοκλήρωση Παραγγελίας», στη συνέχεια επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και στο τέλος πατάτε «Αποστολή Παραγγελίας». Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας με τα στοιχεία σας στο email: eshop@relkon.gr.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Η διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων μας ενημερώνεται συνεχώς, σε άμεση διασύνδεση με τις αποθήκες μας.  Κάτω από κάθε προϊόν υπάρχει η ένδειξη διαθεσιμότητας όπως αναφέρεται παρακάτω:

  1. Άμεσα Διαθέσιμο: Το προϊόν βρίσκεται στις αποθήκες μας και είναι άμεσα διαθέσιμο προς πώληση
  2. Διαθέσιμο από ΗΗ/ΜΜ/ΕΕ (χωρίς δυνατότητα προσθήκης στο καλάθι): Το προϊον αναμένεται να είναι διαθέσιμο προς πώληση από την αναγραφόμενη ημερομηνία και μόνο τότε μπορείτε να βάλετε παραγγελία.
  3. Διαθέσιμο από ΗΗ/ΜΜ/ΕΕ (με δυνατότητα προσθήκης στο καλάθι): Το προϊόν αναμένεται να είναι διαθέσιμο προς πώληση από την αναγραφόμενη ημερομηνία και μπορείτε να δεσμεύσετε τις ποσότητες που επιθυμείτε.
  4. Εξαντλήθηκε: Το προϊόν εξαντλήθηκε και δεν θα είναι διαθέσιμο στο άμεσο χρονικό διάστημα.
  5. Ειδική παραγγελία: Πατήστε πάνω στην εικόνα του προϊόντος για να δείτε τις προϋποθέσεις παραγγελίας.
Τρόποι πληρωμής

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Πληρωμή μέσω RF Κωδικού
  2. Πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα
  3. Τραπεζική Κατάθεση
  4. Πληρωμή με μετρητά (αντικαταβολή) αν το ποσό τιμολογίου είναι μικρότερο ή ίσο των 500€*
  5. Πληρωμή με POS*

* Οι δύο τελευταίοι τρόποι πληρωμής ισχύουν ΜΟΝΟ για παραδόσεις εντός Αττικής που πραγματοποιούνται με φορτηγά της εταιρείας μας.

Για αναλυτικές πληροφορίες πατήστε εδώ.

Παραλαβή παραγγελίας - Μεταφορικά
  1. Οι παραγγελίες εντός Αττικής παραδίδονται με τα φορτηγά – ψυγεία της Relkon Hellas χωρίς χρέωση μεταφορικών
  2. Οι παραγγελίες εκτός Αττικής παραδίδονται στο συνεργαζόμενο πιστοποιημένο πρακτορείο την επόμενη εργάσιμη της ημέρας εξόφλησης της παραγγελίας. Τα μεταφορικά στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον παραλήπτη και όχι την Relkon Hellas.

Για αναλυτικές πληροφορίες πατήστε εδώ.

Αν επιθυμείτε να παραλάβετε με συγκεκριμένη μεταφορική, μπορείτε να  αναφέρετε τα στοιχεία της  στα σχόλια της παραγγελίας σας, πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωσή της.

Αν έχετε ήδη στείλει την παραγγελία, στείλτε μας το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Παραλαβή από τις αποθήκες μας

Μπορείτε να παραλάβετε από τις αποθήκες της Relkon Hellas στο Μοσχάτο, στη διεύθυνση Θεσσαλονίκης 84, κατόπιν ραντεβού. Για να καθορίσουμε ραντεβού, στείλτε μας email στο: eshop@relkon.gr

Επιβεβαίωση παραγγελίας

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με τη σύνοψη της αγοράς σας και τον κωδικό της παραγγελίας σας.

Εάν δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email, σιγουρευτείτε  ότι:

  1. Το email στο οποίο έχετε πρόσβαση είναι το ίδιο με αυτό που είναι καταχωρημένο στο λογαριασμό σας
  2. Έχετε ελέγξει τον φάκελο της ανεπιθύμητης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  3. Πράγματι έχετε καταχωρήσει την παραγγελία και τα προϊόντα δεν είναι ακόμη στο καλάθι
  4. Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα, η πληρωμή της έχει ολοκληρωθεί

Αν εξακολουθείτε να μην βλέπετε το επιβεβαιωτικό email, στείλτε μας το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr η μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να σας ενημερώσουμε.

Διεύθυνση παράδοσης

Αν διατηρείτε υποκατάστημα στο οποίο επιθυμείτε να γίνει η παράδοση, μπορείτε να αναφέρετε τη διεύθυνση στα σχόλια της παραγγελίας, πριν προχωρήσετε σε ολοκλήρωση.

Αν έχετε ήδη στείλει την παραγγελία, στείλτε μας το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Ελάχιστη αξία παραγγελίας

Για την καταχώρηση της παραγγελίας απαιτείται ελάχιστη αξία 150 ευρώ.

Αν η παραγγελία σας είναι μικρότερη, μπορείτε να μας την στείλετε στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναγράφοντας και τα επαγγελματικά σας στοιχεία, για να την προωθήσουμε σε κάποιον από τους ειδικούς συνεργάτες μας.

Παραγγελία σε Εξέλιξη
Τροποποίηση παραγγελίας

Εφόσον δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας και επιθυμείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή, στείλε μας το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr ή  μέσω της φόρμας επικοινωνίας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Ακύρωση παραγγελίας

Σε περίπτωση που η παραγγελία δεν σας έχει αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε στέλνοντας email στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Για αναλυτικές πληροφορίες πατήστε εδώ.

Εξέλιξη παραγγελίας

Κατά την τιμολόγηση, σας αποστέλλεται  μήνυμα SMS/VIBER με το οποίο σας ενημερώνουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας είτε με το μεταφορικό της εταιρείας μας είτε με το πρακτορείο που εξυπηρετεί την περιοχή σας.

Σε περίπτωση που είστε χρήστης Viber, το μήνυμα θα εμφανιστεί στα Εισερχόμενα επιχειρήσεων. Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε απενεργοποιήσει τη λήψη ενημερωτικών μηνυμάτων από την Relkon Hellas.

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας, μπορείτε να στείλετε το μήνυμά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Καθυστέρηση προκατάθεσης

Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής “προκατάθεση” διαγράφονται αυτόματα από το σύστημά μας  μετά την πάροδο 7 ημερών.  Σε περίπτωση που η κατάθεση πραγματοποιηθεί μετά από αυτό το διάστημα, είναι πιθανό τα προϊόντα που είχατε παραγγείλει να μην είναι διαθέσιμα.  Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να τροποποιήσουμε την παραγγελία σας.

Εξυπηρέτηση Πελατών/Άλλα
Καρτέλα χρεωπιστώσεων

Από το myRelkon επιλέξτε Καρτέλα Χρεωπιστώσεων.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, στείλτε το αίτημά σας στο eshop@relkon.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Φθορές κατά τη μεταφορά
  1. Η εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφαλή μεταφορά των εμπορευμάτων. Αυτά περιλαμβάνουν έλεγχο κατά την ετοιμασία της παραγγελίας, εφαρμογή ειδικών σημάνσεων στα χαρτοκιβώτια, καθώς και αποστολή μέσω πιστοποιημένης μεταφορικής εταιρείας η οποία διαθέτει θάλαμο συντήρησης.
  2. Κατά την παραλαβή από το πρακτορείο απαιτείται από την πλευρά σας σχολαστικός έλεγχος ότι δεν έχουν δημιουργηθεί φθορές κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αδυναμίας ελέγχου κατά την παραλαβή, σημειώστε πάνω στην φορτωτική ότι παραλαμβάνετε με επιφύλαξη.
  3. Ενημερώστε μας με email στο eshop@relkon.gr επισυνάπτοντας το αντίγραφο της φορτωτικής καθώς επίσης και φωτογραφίες των προϊόντων.

Η παραπάνω διαδικασία είναι απαραίτητη ώστε να μεσολαβήσουμε στη διεκδίκηση αποζημίωσής σας από τη μεταφορική.

Τεχνικές προδιαγραφές προϊόντων

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα, μπορείτε να στείλετε email εδώ. Το τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου της εταιρείας μας θα σας απαντήσει άμεσα.

Συχνές ερωτήσεις FAQs

Δε βρήκατε αυτό που ψάχνατε;

Αν δεν βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε στις Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις (FAQs), παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα που μπορεί να έχετε.