ΓΕΝΙΚΑ

Κριτήρια Επιλογής Συνεργατών : Ποιους να επιλέγετε και ποιους να αποφεύγετε!

κριτήρια επιλογής συνεργατών

Η τοποθεσία, η διακόσμηση, το λογότυπό σας και φυσικά το στήσιμο του καταστήματός σας είναι σημαντικά για την επιτυχία του. Πέρα από αυτά, η σωστή επιλογή συνεργατών είναι κάτι στο οποίο θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση. Στο σημερινό άρθρο, θα δούμε τα 5 πιο βασικά κριτήρια επιλογής συνεργατών στα οποία θα πρέπει να δώσετε τη μεγαλύτερη βαρύτητα.

1. Εγγυημένη διαθεσιμότητα προϊόντων

Ένα προϊόν χαρακτηρίζεται διαθέσιμο όταν υπάρχει πραγματικά στο ράφι της εταιρίας ή αναμένεται να φτάσει σε συγκεκριμένη και αυστηρά προκαθορισμένη ημερομηνία. Μόνο με αυτήν την έννοια η διαθεσιμότητα ενός προϊόντος αποκτά ουσία και περιεχόμενο για έναν αξιόπιστο προμηθευτή σας.

Ποιες είναι οι παγίδες που αφορούν τη διαθεσιμότητα

1. Κατάλογοι με πολλές, πολλές φωτογραφίες …

Πολλές φορές οι προμηθευτές σας παρουσιάζουν καταλόγους με αμέτρητα φωτογραφημένα προϊόντα. Λάβετε υπ’ όψιν ότι η φωτογραφία δεν σημαίνει προϊόν. Θα πρέπει όπως είπαμε παραπάνω να δίνετε βάση στο εάν τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα προς αποστολή ή αν υπάρχει ακριβής ημερομηνία διαθεσιμότητας αυτών. Να θυμάστε: ένας κατάλογος με απλές φωτογραφίες προϊόντων δεν είναι κατάλογος.

2. «Ηχηρές» εκπτώσεις…

Πολλές φορές οι πωλητές των εταιριών υπόσχονται ηχηρές εκπτώσεις για αγορές από εκείνους. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ενθουσιάζονται θεωρώντας ότι θα έχουν τη μέγιστη κερδοφορία, λόγω της μεγάλης έκπτωσης. Στο τέλος, λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας, καταλήγουν να μην παραλαμβάνουν καν προϊόν ή να παραλαμβάνουν τα .. μισά από όσα έχουν συμφωνηθεί κατά την παραγγελία. Στην περίπτωση αυτή η “μεγάλη” έκπτωση που έχει δοθεί δεν έχει καμία απολύτως σημασία.

κριτήρια επιλογής συνεργατών

3. Παραλαβή άλλων προϊόντων από τα συμφωνημένα

Σημαντικό κομμάτι είναι η απουσία λαθών στην εκτέλεση των παραγγελιών σας. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να παραλάβετε ακριβώς το προϊόν που είδατε και παραγγείλατε. Το να παραλάβετε κάτι διαφορετικό επειδή δεν ήταν διαθέσιμο αυτό που αρχικά επιλέξατε είναι δυστυχώς συχνό φαινόμενο.

Smart tip : Εμπιστευτείτε εταιρίες που διαθέτουν e-shops και ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Οι εταιρίες αυτές είναι αξιόπιστες γιατί εμφανίζουν ακριβείς διαθεσιμότητες και ανά πάσα ώρα και στιγμή ανανεώνουν την ημερομηνία παραλαβής εμπορευμάτων τους. Εσείς με τη σειρά σας, θα μπορείτε να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα ηλεκτρονικά ακόμα και από το κινητό σας κάθε στιγμή!

Τελικά πόσα προϊόντα μπορεί να διαχειριστεί ένας αξιόπιστος συνεργάτης;

Β2Β εξυπηρέτηση

1. Ανάλογα τα τετραγωνικά της εταιρίας

Για να μπορούν να είναι διαθέσιμα τα προϊόντα που παρουσιάζονται σε καταλόγους, θα πρέπει να υπάρχει και ο αντίστοιχος χώρος στην εταιρία. Τι σημαίνει αυτό; Μια εταιρία θα πρέπει να παρουσιάζει προϊόντα για τα οποία διαθέτει τα κατάλληλα τετραγωνικά μέτρα στις αποθήκες της ώστε να υποδεχτεί, αποθηκεύσει και να στοκάρει σε μια σεβαστή ποσότητα αποθέματος.

2. Ανάλογα με τον αριθμό των υπαλλήλων που απασχολεί

Για την ορθότερη διαχείριση των προϊόντων θα πρέπει να υπάρχει φυσικά ο αντίστοιχος αριθμός ατόμων στην εταιρία. Τα άτομα αυτά θα παραλάβουν, θα ελέγξουν και θα τοποθετήσουν στο ράφι. Στη συνέχεια, θα τιμολογήσουν, θα φορτώσουν και θα παραδώσουν στους πελάτες όταν γίνουν αντίστοιχες παραγγελίες.

2. Εταιρίες με πιστοποιήσεις

Ασφαλώς γνωρίζετε τη σημασία των πιστοποιήσεων για οποιαδήποτε εταιρία. Η πιο δημοφιλής πιστοποίηση που μπορείτε να αναζητήσετε είναι η πιστοποίηση ISO η οποία εξασφαλίζει τη σωστή διαχείριση και την ασφάλεια των τροφίμων. Είναι ένα διεθνές πρότυπο το οποίο διασφαλίζει τις διαδικασίες του συστήματος HACCP, με σκοπό τη διασφάλιση της υγιεινής των τροφίμων.

Τι κερδίζετε όμως όταν προμηθεύεστε προϊόντα από μια πιστοποιημένη εταιρία;

  1. Eξασφαλίζετε τη σταθερότητα της ποιότητας των προϊόντων σας.
  2. Προστατεύετε την επωνυμία σας και ενισχύετε την εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας.
  3. Eνδυναμώνετε την επιχείρησή σας αποκτώντας ισχυρό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

3. Χρόνος παράδοσης παραγγελιών

Ένας ιδανικός συνεργάτης παραδίδει την παραγγελία εντός 2 ή 3 εργάσιμων ημερών το πολύ. Η άμεση παραλαβή της παραγγελίας σας είναι καθοριστική για την επιτυχία του καταστήματός σας. Αυτό γιατί ένα άδειο ράφι μπορεί απλά να “διώξει” τον πελάτη από το κατάστημά σας. Η ταχύτητα παράδοσης είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια επιλογής συνεργατών και προμηθευτών.

πιστοποιήσεις

4. Τρόπος παράδοσης παραγγελιών

Γνωρίζετε καλά ότι το τρόφιμο έχει συγκεκριμένες συνθήκες συντήρησης. Οι αυξομειώσεις της θερμοκρασίας αλλά και οι αλλαγές στα επίπεδα της υγρασίας επηρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τα περισσότερα τρόφιμα. Όπως αντιλαμβάνεστε η μεταφορά των τροφίμων δε μπορεί να γίνει με απλά ΙΧ αυτοκίνητα ή απλά μεταφορικά βαν. Τα μέσα μεταφοράς των εμπορευμάτων θα πρέπει να διαθέτουν συντήρηση ώστε να εξασφαλιστεί ότι το εμπόρευμα θα φτάσει στη σωστή κατάσταση στο σημείο πώλησης.

5. Παρακολούθηση της εξέλιξης της αγοράς

Ένας αξιόπιστος συνεργάτης διαθέτει τμήμα μάρκετινγκ που μελετά και ερευνά τις τάσεις της αγοράς. Αρμοδιότητά του είναι να παρακολουθεί τις ανάγκες των καταναλωτών για να είναι στη συνέχεια σε θέση η εταιρία να εμπλουτίζει και να διαμορφώνει τις κατηγορίες των διαθέσιμων προϊόντων της. Μπορεί να οδηγείται σε μια «πολυμορφική» προϊοντική κατάσταση, διαθέτοντας τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία προϊόντων, χύμα, συσκευασμένα και οτιδήποτε άλλο μπορεί να αποτελεί τάση στην αγορά. Στόχος ενός αξιόπιστου συνεργάτη σας είναι η δική σας επιτυχία, αποτέλεσμα που θα έρθει μόνο με τη σωστή παρακολούθηση της αγοράς.

κριτήρια επλογής συνεργατών

Δώστε μεγάλη έμφαση στα κριτήρια επιλογής συνεργατών σας και δώστε στην επιχείρησή σας τη μέγιστη αξία. Η σωστή επιλογή συνεργατών ορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την επιτυχία και φυσικά την εξέλιξη της επιχείρησής σας. Μην ξεχνάτε να αξιολογείτε σε κάθε περίπτωση τους συνεργάτες σας ειδικά σε περιόδους κομβικές, όπου ο όγκος της δουλειάς σας είναι ιδιαίτερα αυξημένος, όπως Χριστούγεννα και Πάσχα!