Η εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου εξελίσσεται συνεχώς! Τα πλεονεκτήματα του e-shop συνεχώς διευρύνονται και εμπλουτίζονται. Κάθε μέρα, ο αριθμός των εταιριών που ασχολούνται είτε με χονδρική, από είδη ρουχισμού μέχρι σοκολατάκια χονδρικής πώλησης είτε με λιανική πώληση και αποκτούν e-shop αυξάνεται κατακόρυφα!
Μεταξύ των άλλων, η πανδημία του κορονοϊού, ευνόησε τη χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου από την πλευρά των καταναλωτών. Ειδικά στον κλάδο της ζαχαροπλαστικής και των ξηρών καρπών, πολλές εταιρίες κατάφεραν να επιβιώσουν μέσα στην εποχή του κορονοϊού χάρη στη λειτουργία του e-shop τους. Στο σημερινό άρθρο θα δούμε τα βασικά πλεονεκτήματα του e-shop που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψιν!
1. Συνεχής λειτουργία καταστήματος 24/24ωρο, από τα κυριότερα πλεονεκτήματα e-shop
Το να διαθέτει e-shop η επιχείρησή σας σημαίνει ότι είστε ανοικτά 365 ημέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο. Η επιχείρησή σας δεν κλείνει ποτέ και φυσικά οι πελάτες σας μπορούν με μια απλή αναζήτηση να ψωνίσουν ηλεκτρονικά. Δεν χρειάζεται να είστε ανοικτά 24 ώρες το 24ωρο ή να απασχολείτε κάποιον υπάλληλο συνεχώς. Οι πελάτες σας περιηγούνται στο κατάστημά σας σε περιβάλλον διαδικτύου και βλέπουν φωτογραφίες από τα προϊόντα σας. Στη συνέχεια, αποφασίζουν, προσθέτουν στο καλάθι, πληρώνουν και μένει μόνο να ετοιμαστεί η παραγγελία τους και να αποσταλεί. Και όλο αυτό σε οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας και φυσικά, οποιαδήποτε ώρα, ακόμα και στις 4 τα ξημερώματα! Οι πελάτες σας θα ψωνίζουν τα προϊόντα σας πολύ απλά από τον καναπέ τους και τα προϊόντα σας θα έχουν ευρεία προβολή!
2. Σημαντική αύξηση πελατών και πωλήσεων
Βασικό πλεονέκτημα του e-shop είναι το ότι αποκτάτε νέο πελατολόγιο. Αυτό έρχεται σαν αποτέλεσμα στο ότι απευθύνεστε σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Νέοι πελάτες, που πιθανόν δεν θα σας επισκέπτονταν ποτέ, από μακρινές περιοχές, περιηγούνται στο e-shop σας σα να ήταν πραγματικά στο φυσικό σας κατάστημα. Με άλλα λόγια, αν βρίσκεστε στο κέντρο της Αθήνας, μπορεί πολύ εύκολα να ψωνίσει από εσάς ο κάτοικος ενός μικρού χωριού στην Κρήτη. Φυσικά, ισχύει και το αντίστροφο παράδειγμα. Όσο το e-shop σας εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης τόσο οι νέοι πελάτες θα αυξάνονται!
Ταυτόχρονα, αυτό οδηγεί ξεκάθαρα σε επιπλέον τζίρο για την επιχείρησή σας. Χωρίς τη δημιουργία του e-shop, οι πελάτες από άλλες περιοχές δεν θα ψώνιζαν ποτέ από εσάς αν δεν έρχονταν στην περιοχή σας. Οι πωλήσεις έρχονται από περιοχές που δεν φανταζόσασταν και το ταμείο σας γεμίζει από εκεί που δεν το περιμένατε. Όλο αυτό βοηθάει την επιχείρησή σας να γίνει πιο δυνατή και να ξεχωρίσει ανάμεσα στον ανταγωνισμό.
3. Στα πλεονεκτήματα e-shop και το χαμηλό κόστος δημιουργίας\συντήρησης
Άπαξ και αναλάβει μια εταιρία να στήσει το e-shop σας, σε εσάς το μόνο που μένει είναι να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας και να τις εκτελείτε. Μην έχετε λοιπόν στο μυαλό σας ότι η κατασκευή e-shop ισοδυναμεί με νέα κόστη. Τα λειτουργικά κόστη του e-shop είναι τόσο χαμηλά που θα εντυπωσιαστείτε! Δεν υπάρχει δαπάνη ενοικίου, ούτε δαπάνη αγοράς χώρου. Φροντίστε να κάνετε καλή αναζήτηση της εταιρίας, η οποία θα αναλάβει τη δημιουργία του e shop σας. Θα πρέπει να στηθεί σωστά και ολοκληρωμένα! Λάβετε υπόψιν διάφορους παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την ομαλή εξέλιξη και διαχείριση του e-shop σας!
Στη συνέχεια, η εταιρία αναλαμβάνει να συντηρήσει το e-shop σας και να προβεί σε οποιεσδήποτε αλλαγές χρειαστούν σε επίπεδο προϊόντων, αλλαγών τιμών και ούτω καθεξής. Με ένα κλικ, αλλάζετε ό,τι χρειάζεται και αυτό είναι στα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα e-shop! Θυμηθείτε να διαβάσετε πώς η ψυχολογία χρωμάτων μέσα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί να επιδράσει θετικά ή αρνητικά στις πωλήσεις σας!
4. Άμεσες ενημερώσεις – Στοχευμένες Διαφημίσεις
Η χρήση του e-shop σας δίνει τη δυνατότητα να ξέρετε διάφορα δεδομένα που αφορούν πελάτες που περιηγούνται στο site σας. Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε να παρέχετε στοχευμένες εκπτώσεις, προσφορές ή κουπόνια στους πελάτες σας καθώς και να ενημερώνετε με newsletters σχετικά με ένα καινούριο προϊόν. Στο φυσικό σας κατάστημα, όλη αυτή η διαδικασία γίνεται από στόμα σε στόμα κάτι που θα σας έτρωγε αρκετό χρόνο και κόπο. Με τη χρήση του e-shop, ένα newsletter φτάνει για να ενημερωθούν οι πελάτες που πρέπει για το προϊόν που πρέπει.
Στην ίδια φιλοσοφία, μπορείτε να κάνετε εξατομικευμένες διαφημιστικές καμπάνιες και να πετυχαίνετε τα maximum αποτελέσματα. Ταυτόχρονα, μπορείτε να επενδύσετε σε επιπλέον διαφημίσεις μέσω της Google, κάτι που θα κάνει γνωστό το e-shop σας σε πελάτες και σε περιοχές που ποτέ δεν φανταζόσασταν!
5. Τα στατιστικά που παρέχονται ως εργαλεία marketing
Τα στοιχεία που μπορείτε να αντλείτε σε τακτές περιόδους είναι πολύ σημαντικά για την εξέλιξη του κωδικολογίου που δουλεύετε. Για να είμαστε περισσότερο σαφείς, μπορείτε να εντοπίζετε εύκολα τις τάσεις των καταναλωτών σας σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους. Αντιστοίχως, μπορείτε να εμπλουτίζετε τη γκάμα σας ή να στοχεύετε σε συγκεκριμένους κωδικούς στις διαφημίσεις που κάνετε. Εμμέσως, κάνετε τη δική σας έρευνα αγοράς, παρατηρείτε τι αρέσει και τι δεν αρέσει στο κοινό σας και πορεύεστε με στρατηγική που σταδιακά θα είναι πιο κερδοφόρα για εσάς.
Αναμφίβολα, το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι στα καλύτερά του. Η δημιουργία e-shop είναι κάτι που θα σας φέρει πολλά πρόσθετα οφέλη πέρα από όσα συζητήσαμε. Είναι σχεδόν επιτακτική η λειτουργία να έχει κάποιος ένα e-shop παράλληλα με το φυσικό κατάστημα. ακόμα και παράλληλα με ένα φυσικό κατάστημα. Εκμεταλλευτείτε τα οφέλη του διαδικτύου και δώστε στην επιχείρησή σας αυτό που πραγματικά χρειάζεται!
Plus Tip!
Αν είστε επαγγελματίας χονδρικής, να έχετε κατά νου ότι οι ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες υπηρεσίες είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια επιλογής συνεργατών, μιας και καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό τους λόγους για τους οποίους θα σας επιλέξουν οι πελάτες σας.
Περιηγηθείτε στο www.relkon.gr, το Νο1 e-shop χονδρικής πώλησης! Ανακαλύψτε τεράστια ποικιλία σε σοκολατάκια και ζαχαρώδη χονδρικής πώλησης!
Πηγή: www.euro2day.gr