Τρόποι Αποστολής

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους. Οι παραγγελίες των προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ως «Διαθέσιμα» εκτελούνται και τα προϊόντα παραδίδονται στις περιοχές εντός Αττικής (9:00πμ – 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Για παραγγελίες εκτός Αττικής, παραδίδουμε τα εμπορεύματα είτε σε συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών είτε σε μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας.

Τρόπος παράδοσης παραγγελίας

Παραδόσεις σε περιοχές εντός του Δικτύου Διανομής της Εταιρείας – υποχρεώσεις:

Στο Δίκτυο Διανομής της Εταιρείας ορίζεται ότι υπάγεται στην περιοχή της Αττικής.

Τα παραδοτέα στην ανωτέρω περιοχή, κατόπιν της παραγγελίας, προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την Εταιρεία. Η Εταιρεία μπορεί να επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής.

Παραδόσεις σε λοιπές περιοχές της Επικράτειας

Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει, τόπο παράδοσης εκτός Αττικής, τότε η Εταιρεία δικαιούται να αναθέσει την μεταφορά των προϊόντων σε συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερώσει για τη μεταφορική εταιρεία της επιλογής του, σημειώνοντας τα στοιχεία της στα Σχόλια Παραγγελίας, πριν την καταχώρηση της παραγγελίας. Το κόστος μεταφορικών και στις δύο περιπτώσεις βαραίνει τον πελάτη. Σε κάθε περίπτωση παράδοσης εμπορευμάτων από συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών και όχι από ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα της Εταιρείας αποκλείεται η αντικαταβολή ως τρόπος εξόφλησης της παραγγελίας και ο πελάτης οφείλει να επιλέξει μεταξύ των λοιπών προτεινόμενων τρόπων πληρωμής.

Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση της μεταφοράς με εντολοδόχο της εταιρείας τρίτο μεταφορέα, μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους του μεταφορέα. Σε περίπτωση επιλογής και ανάθεσης εκ μέρους του πελάτη, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη κατά την παράδοση των προϊόντων προς το μεταφορέα.

Διαδικασία παραλαβής εκ μέρους του πελάτη

Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας.

Ο πελάτης έχει την ευθύνη κατά την παραλαβή της παραγγελίας να ελέγξει τα προϊόντα ως προς την καταλληλόλητα τους και το ακέραιο της συσκευασίας τους. Ταυτόχρονα έχει την ευθύνη για τον έλεγχο της ποσότητας που παραλαμβάνει σε σχέση με τις τιμολογημένες ποσότητες.

Καθυστέρηση Παραγγελίας

​Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

• Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

• Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Σε περίπτωση γεγονότων ανώτερης βίας εκτός του ελέγχου και της επιρροής της Εταιρείας, όπως σεισμοί, ακραία καιρικά φαινόμενα, πανδημίες (ενδεικτικά COVID 19 κλπ), στάσεις, εξεγέρσεις, αποφάσεις αρμοδίων Αρχών που περιορίζουν τη δραστηριότητα των εμπλεκομένων στην εκτέλεση των παραγγελιών και πωλήσεων φορέων, καθυστερήσεις των προμηθευτών στις παραδόσεις κλπ. είναι πιθανόν να παραταθούν για εύλογο διάστημα λόγω των εκτάκτων συνθηκών.

Η Εταιρεία θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, όμως δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις ή προσωρινή αδυναμία της να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της από τις παραπάνω αιτίες.